Veelgestelde vragen
Burnex staat voor je klaar
Staat jouw vraag er niet tussen? Heb je een specifieke vraag over jouw apparatuur of wensen? Neem dan gerust contact met ons op!
Algemeen:
Hoe snel kan Burnex nieuwe machines leveren en installeren?
Dankzij onze eigen vrachtwagens en monteurs houden we levering en installatie in eigen hand. Daardoor kunnen we snel schakelen en flexibel plannen.
Voor de bakkers:
Waarom kiest Burnex voor specifieke merken en modellen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Wat houdt ons demo-aanbod precies in?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Waar in Nederland en België bieden we preventief onderhoud aan?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Hoe verloopt onze service en installatie?
Storing:
Welke storingsdienst biedt Burnex?
Service & onderhoud:
Wat kost onderhoud of service bij Burnex?
De kosten hangen af van het type machine, de werkzaamheden en de frequentie. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of servicecontract.
Doet Burnex ook onderhoud aan oudere machines of andere merken?
Ja. Onze monteurs hebben ervaring met veel verschillende merken en modellen, ook oudere installaties. We zorgen dat je machine zo lang mogelijk goed blijft werken.
Kan ik bij Burnex terecht voor revisie van machines?
Biedt Burnex ook service buiten de bakkerijbranche?
Ja. Hoewel we ooit begonnen voor bakkerijen, werken we inmiddels veel voor horeca en retail.
Hoe vaak is onderhoud aan mijn machines nodig?
Dat hangt af van het type machine en gebruik. We adviseren je daar graag over en maken een onderhoudsplan dat bij jouw situatie past.